Moni meistä on tullut tutuksi tämän pienen noidan kanssa, jonka huvia on syödä rusinoita ja laittaa kaikki ihan länkkä lönkkä - kuten Mikko Alatalo laulussaan niin osuvasti kertoilee.

Känkkäränkkä saa lapsiperheessä aikaan monia mieleenpainuvia  ja ikimuistoisia hetkiä :D joilla voi viihdyttää perhettä, sukua kuin lastakin vuosi toisensa jälkeen. Sanotaan, että aikuiset eivät pysty häntä näkemään, mutta monet bloggaajat voivat tunnustaa hänen olemassaolonsa. todeten hänen vierailleen heidän sivustoillaan jättäessään jäkättävät kommenttinsa jälkeensä. Minulle kommentoidessaan Känkkäränkkä oli hyvin huolissaan, kuinka mieheni jaksaa hoitaa lapsia ja kotia töidensä ohessa minun pipertäessä nukkekotia, bloggaillessa tai makoillessa sohvalla, syöden suklaata ja leyhetellessäni itseäni viuhkalla.....harmittavaa, että tätä tapahtuu vain minun ja känkkäränkän kuvitelmissa ;D (Vaikka ajatus laitetaan kyllä joulutoive listalle)

Minä innostuin aivan valtavasti Känkkäränkän vierailusta, sillä kommenteistaan päätellen hän on lukenut koko blogini läpi ja sehän on kertakaikkisen Wau!!! Kiitos olen todella otettu! Känkkäränkän vierailu on nyt saanut aikaan sen, että täällä on innostuttu rakentelemaan uutta projektia, johon lähestyvä Halloweenkin sopii. Känkkäränkkä ei vaan tainnut tietää, että tästä nukkistelusta on tullut pikkuhiljaa sekä minun, että mieheni yhteinen harrastus, tyyliin minä mietin ideoita ääneen ja hän toteuttaa ;D Kultani on sitten väkertänyt vesisateessa tornitaloa Känkkäränkälle, jota minä olen  sitten hiukan jo maalaillut. Ja lupaamme, että niitä rusinoita on tarjolla niin paljon kuin Känkkäränkkä jaksaa syödä!

1026116.jpg

Tornitalon rakennus projekti on jo näin mukavalla mallilla

1026118.jpg

Tässä kuvaa sivusta ja pohjamaaliakin olen jo sutinut pintaan.

1026126.jpg

Heille jotka eivät ole vielä päässeet osallisiksi Känkkäränkän piristävästä läsnäolosta tai hänen "suloisista" kasvoistaan, niin tässä kuvaa Känkkäränkästä. (Pään ja kädet tein samalla tavalla, kuin joulupukillekin)

1026111.jpg

Jotta Känkkäränkkä viihtyisi tornitalossaan, olen mineillyt jo hiukan kaikenlaista noitamaista miniäkin, jotka kaipailevat tietenkin vielä asianmukaisia koristeluita ja maalia pintaansa.

1026122.jpg

Känkkäränkän kommentit, kuten muutkin hänen vierailunsa lastemme riemuksi ja vanhempien ei niin suureksi riemuksi on talletettu kirjoihin ja kansiin. Ja Känkkäränkälle tiedoksi me nukkistelijat pystymme sinut näkemäänkin, sillä meidän minisilmämme ovat harrastuksen kautta siihen hyvin harjaantuneita! :D :D :D

Tuleppas siis taas käymään, kun on Känkkäränkkä päivä! ;D