Nukkekoti kerho kokoontui eilenTampereella nukkelassa. Ihanaa oli tavata muita innokkaita harrastajia. Eliisan ohjauksessa mineilimme, sitten koreja ja mattopiiskoja. Olipa kivaa, vaikka aluksi tuntui, että aivot nyrjähtää. Tämmöistä saimme aikaan!

1389639.jpg

Tällaisia ihanuuksia! En ala nyt muistelemaan mikä oli kenenkin, tai muistan minä näöltä, mutten nimeltä..minulla kun maailman onnettomin nimi muisti...;D

1389637.jpg

Minun tuotoksiani olivat sitten nämä seuraavat.

1389640.jpg

Ruskea kori löytänee paikkansa Violettan kukkakaupasta, vaalean mattopiiskan tytär nappasi Nalleperheelleen, ruskean mattopiiskan saa Känkkäränkkä, kuten tuon pienen kokeilumuotoisen vänkyrän valkoisen pikkukorinkin :D

1389641.jpg

Nukkekoti kerhon pito paikkahan on mitä ihanin, eli Nukkelassa. Joten tällaisen ihanuuden sitten ostin. Hurjasti kaikkea ihanaa tavaraa Nukkelaan olikin tullut ja lisääkin on tulossa!!!

Iltasella minua jäi sitten vaivaamaan tuo mattopiiska homma, sitä kun siellä pohdiskelimme, kuinka sen vaikeamman mallin tekisi, joten ei muuta kuin kokeilemaan. Minulla ei ollut käytettävissä kuin keltaista paperinarua, mutta enpä antanut sen estää itseäni ja sudin lopuksi maalia pintaan. Ohje siis Ninnalta!

1389642.jpg

Käden ulottuvilla oli sitten vain pieni purkki ihon väristä ja ruskeaa maalia, joten niitä sitten käytin ja ihan kivalta näyttää. Nyt on sitten Villa Vanillassakin oma mattopiiska :)