sara48.jpg

Joulun alla meillä kaikilla alkaa olla aika kortilla ja kaikenlaista pitäisi vielä ennättää puuhata ja laittaa. Minunkin blogin pitäminen voi olla hitaanlaista ja netissähän aika menee toisten blogeja ihaillessa ; ) Siksipä järjestän arvonnankin jo nyt, vaikkei kävijälaskurissa tasalukemia olekaan, mutta hurjia kuitenkin. Siitä SUURET KIITOKSET KAIKILLE KÄVIJÖILLE JA KOMMENTOIJILLE!!!

Joulussa minusta on parasta se hetki kun joulusaunassa on käyty, jouluruokia syöty, kynttilöitä viety haudalle, lahjat on avattu, tohotus loppunut ja voidaan vain olla yhdessä tekemättä mitään!

Tästä hetkestä, tuohon hetkeen on vielä aikaa ja paljon on vielä asioita tekemättä. Joulun puuhastelut ovat suurimmaksi osaksi meidänkin perheessä minun kontollani (kun itse niin haluan touhuta ja tohottaa). Miehelleni riittäisi Kuusi, hiukan joulu ruokia,  kynttilän valossa tunnelmointi, muutama lahja ja rauhaa yhdessä oloon.

Mutta minähän haluan tietenkin luoda joulumaahan verrattavia tiloja, kaikenlaisine koristeluineen,  paljon ruokaa ja herkkuja  (joita kaikkia ei kukaan kuitenkaan jaksa syödä) ja jotain uutta reseptiäkin pitäisi päästä kokeilemaan. Lahjojakin pitää tietenkin olla niin paljon, että kukaan ei muista mitä on saanut ja ne pitää olla hienosti paketoituja (joiden tekemiseen menee aikaa, mutta joiden silppuamiseen ei) Ikkunoiden väliin pitäisi asetella jouluaiheisia koristeluita, verhoja vaihtaa ja kortteja väkertää. Piparkakkutalokin pitäisi suunnitella/rakentaa jne.... :D :D :D Tämä kertoo paljon minusta ja tästä johtuen arvonta palkintojakin lähtee sitten YKSI kappale!!!

Joskus on hyvä siis hiukan hillitä tahtia, huokaista ja varata aikaa itselle! Tästäpä pääsemmekin aasin siltaa pitkin..kopoti kopoti... arvonnan aiheeseen,  eli kerro minulle jotain itsestäsi ja vinkkaa minulle mikä on lempivärisi... niin minä teen juuri sinua ajatellen pienen lahjan ja yritän saada sen sitten postiin jouluksi! Lahja ei tälläkertaa liity siis nukkekotiin!

Laitanpas tähän nyt jonkin sortin kuvauksen itsestäni esimerkiksi.

Eli olen kohta 35, mutta olen aikas lapsellinen. Touhuan ja tohotan kokoajan. Innostun uusista asioista ja olen utelias. Olen intuitiivinen, sosiaalinen ja empaattinen.  Olen puhelias, eli puhun itsekseni ja unissanikin ja muiden on vaikea saada suunvuoroa... räpätätien räpätäti siis ;D .  Osaan pitää puoleni, olen siis pippurinen (mieheni sanoisi, että äkäpussi) ja puolustan myös muita.  Ja vaikka olenkin päällepäsmäri löytyy minusta kodinhengetär ja pullantuoksuinen äitykkäkin. Tällähetkellä lemppari väreihini kuuluvat turkoosi ja valkoinen.  

Kuvauksesi ei tarvitse olla noin pitkä, ellet halua. Minä nyt vain hiukan innostuin :D :D

Jätä siis kommenttisi tähän viestiin ja aikaa  kommentoida  on  9.12 klo: 21.00 saakka ja 10.12 julkistan sitten arvonnassa voittaneen henkilön nimen!