Monelle nukkistelijalle on varmaan tuttua ajatella, kuinka tekisin tämän minikoossa. Minä joka olen hurahtanut Tildailuun nukkekoteilun lisäksi, olen jo pidemmän aikaa miettinyt kuinka nämä kaksi harrastusta voisi yhdistää. Ja ei muuta kuin kokeilemaan ;D

1314361.jpg

Leivos teema on siis hirttänyt kiinni :D Minä tein tämän ihan käsi ja silmävaraisesti, eli en mitään mittaillut tai kaavoja pienennelly, vaan aloin vain tekemään. Mittasuhteiltaan siis isompi kuin 1:12 mutta kirjailut oli jo tarpeeksi pipertämistä. Kirjailut on siis oikeita, leivosvati ja leivokset yms olen vain leikannut ja liimannut paikoilleen. Tällaisenhan voisi tehdä myöskin paperista, mutta piti nyt kokeilla kuinka se onnistuu kankaasta.

1314375.jpg

Tässä Violetta ihmettelemässä Villa Vanillan keittiöön tulevaa taulua. Tulossa ei siis todellakaan ihan perinteinen 1800-luvun köökki :D Tildailut ovat siis levinneet nukkikseenkin ;)

1314378.jpg

Tässä vielä jonkinlaisia mittasuhteita. Alla siis sama taulu 1:1 koossa.