Ensinnäkin suuret kiitokset kommenteistanne, hurja määrä kävijöitä! Kiitos kaikille arvontaan tähän mennessä osallistuneille ja arvontaanhan ennättää vielä mukaan, jättämällä kommenttinsa tuohon edelliseen kirjoitukseen!!!

Minä olen täällä tietenkin väsäillyt niitä arvontapalkintoja, mutta myös maalaillut Villa Vanillaa.  Kaapin ovet ovat jo paikoillaan ja muutama sivuun tuleva ikkunakin. Kuvia luvassa sitten kunhan on enemmän näytettävääkin.

Tällaisen Tilda uimarin tein valmiiksi jo ennen pääsiäistä. Eli Helga neiti :D

1391527.jpg

Ja kyllä olikin aikas itsepäinen neiti valmistettavaksi. Vanua ei edelleenkään ollut, joten sovelsin vanhoja tyynyn täytteitä ja voin sanoa, että ontelokuitu ei ole parasta hahmojen Tildailu materiaalia, liian löllöä. Käsien kiinnitys tuntui myös vaikealta ja silmistä tuli liian suuret ja kaukana toisistaan...vali vali....näitä asioita sitten itsekseni jupistessa, tyttäreni lohdutti minua " Ei se haittaa, sehän on vain itse tehdyn näköinen!" :D Ja kyllä sitähän se todella onkin, ei ehkä täydellinen, mutta taatusti itse tehdyn näköinen!!! Sepä lohduttaakin ;D Lapset ne sitten aina keksii hyvät tokaisut :D

1391530.jpg

Huomaattekos mitkä paplarit ;D Mehupilleistä pätkittyjä paloja ja kutrit olen vain liiman avulla kietonut siihen ja hiukan hiuslakkaa päälle.

1391533.jpg

Kun vihdoista viimein olin saanut Helga neidin valmiiksi niin, tyttäreni kysäisi " Äiti teitkö sinä omakuvan?" :D :D Eli olkoon sitten niin, että taatusti itse tehdyn näköinen omakuva! :D