Kiitos hurjasti kommenteistanne!!! Minun blogin pitoni on juuri nyt aika hitaanlaista, mineilyjäkin olen tehnyt, mutta ne ovat vielä hys hys juttuja ja niistä sitten juttua tuonnenpana. Ajan vie kaikki tarpeellinen ja tarpeeton ja suurinpana ajan viejänä on tietenkin (usein kertomani) poikani lähestyvät rippijuhlat.

1139865.jpg Joku vei kaiken ajan ;D

 Pitäisi tietenkin sanoa, että olen täällä ihan stressaantunut, vaikka tosiasia taitaa olla, että ihan shokissa olen. Siis vastahan minä itse ripiltä pääsin ja nytkö on jo pojan vuoro. Pienen punatukkaisen pojan juoksuista, likapyykkikorista napattu sukka ;D kädessä tuntuu olevan hirmuisen kauan aikaa. Parturi käynnin jälkeen tukka ei ole enää punainen ja sukatkin saavat nykyään jäädä lojumaan lattialle, elleivät sitten itse opi kävelemään pyykkikoriin :D

Joten hiljaiseloa blogissa on luvassa ainakin jonkin aikaa! Oikein hauskaa ja leppoisaa kesää kaikille! :)